به روزترین وبسایت ارائه مطالب و نرم افزارهای آموزشی
ارائه به روز نرم افزار و آموزش

 

گاهی اوقات مشکلاتی چه از روی عمد و چه به صورت سهوی توسط کاربر به وجود می آید به طور که در بالا آمدن ویندوز اختلال ایجاد می کند و عملا شما را از دسترسی به اطلاعات تان دور می سازد . در این صورت تنها راهی که پیش روی خود می بینید ، نصب دوباره ویندوز و انجام تمامی آن تنظیماتی است که در ابتدا می بایست انجام دهید .

Active@ Boot Disk Suite نام یک نرم افزار بسیار کاربردی و قدرتمند استک که با رایت بر روی CD و DVD و یا کپی شدن بر روی فلش مموری ، به شما کمک می کند تا تنها با بوت کردن آن هنگامی که ویندوزتان دچار مشکل شده است ، اقدام به برطرف سازی تنظیمات مخرب نمایید . از مهم ترین بخش هایی که در آغاز ویندوز ممکن است مشکل زا باشید می توان Startup را نام برد . وظیفه ی این قسمت که اجرای خودکار نرم افزارهای مورد نیاز ویندوز در شروع کار است می تواند با مخدوش شدن توسط کدهای مخرب و بدافزارها و یا حتی تنظیم نبودن چند مورد جزیی ، به خوبی انجام نشده و شما را با خطاهای مختلفی رو به رو کند .

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد



ادامه مطلب ...

 

 

NOD32 یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای آنتی ویروس به شمار می آید و یکی از دلایل محبوبیت آن به روزرسانی سریعش می باشد . این آنتی ویروس به دو صورت قابلیت به روز رسانی دارد :

۱ – استفاده از کدهای به روزرسانی

۲ – استفاده از آپدیت آفلاین

کدهای به روز رسانی اغلبا دارای محدودیت بوده و در صورت استفاده زیاد از یک کد آن را از ارزش و اعتبار در سایت ESET ساقط می سازد اما با استفاده از به روز رسانی آفلاین شما می توانید به طور نا محدودی از این نوع آنتی ویروس را به روز رسانی کنید ، آن هم بدون نیاز به اینترنت .

 

این به روز رسانی مربوط به تاریخ ۱۹/۰۶/۲۰۱۱ می باشد و تا به روز رسانی بعدی در سایت قرار خواهد داشت .
 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

 

 

 

رانندگی با ماشین های سنگین یکی از بازی های جذاب کامپیوتری است که طرفداران خاص خود را داشته و پشتوانه همین کاربران تا کنون بازی های مختلفی در این زمینه طراحی و منتشر شده اند . بازی Trucks and Trailers که برای این پست دانلود کده قرار داده ایم نیز یکی از این دسته از بازی ها بوده و با شبیه سازی کردن محیط تریلر و کامیون ها به شما امکان تست مهارت رانندگی در فضای مجازی را خواهد داد . در این بازی به شما سفارش های مختلفی داده می شود که برای هر یک می بایست در ابتدا به بارگیری رفته و سپس کانتینرها را به محل های گفته شده حمل کنید . این بازی که با توجه به حجم نسبتا پایین خود از گرافیک بالایی بر خوردار است از ۵۰ مرحله مختلف تشکیل شده است که هریک جذابیت و سختی هایی دارد .
نسخه پیش رو که توسط تیم SKIDROW کرک شده به صورت ریپ شده با کیفیت ویدیو و صدای ۱۰۰ درصد نیز می باشد .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 21:45 ::  نويسنده : مسعود

 

STCC The Game 2 نام یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ سوئد طراحی گردیده است . نسخه شماره ۲ این بازی که هم اکنون در دانلود کده فراهم آورده ایم به دنبال موفقیت چشم گیر ورژن قبلی با نام STCC طراحی گردیده است . گیمر در این بازی ابتدا با انتخاب ملیت خود و سپس یک شخصیت قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشته و به سوی کسب رتبه اول در تونومنت ها و کاپ های مختلف می رود . نکته جالب توجه در STCC The Game 2 گنجانده شدن اتومبیل های فرمول ۱ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار مسابقات معمولی ، رانندگی با این اتومبیل ها را نیز تجربه کنید . تعداد اتومبیل های موجود در این بازی به عدد ۲۹ رسیده که در ۱۱ کلاس مختلف انتظار شما را می کشند . از جمله قابلیت های جدید در STCC امکان انجام بازی به صورت مولتی پلیر تا ۲۵ نفر می باشد که می تواند تجربه یک رالی واقعی را برایتان به ارمغان آورد .

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 21:29 ::  نويسنده : مسعود

نام مجموعه نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای نرم افزار محبوب فوتوشاپ می باشد. توسط این مجموعه پلاگین کاربردی ، می توانید به ویرایش و روتوش عکس های قدیمی خود بپردازید ، زایده ها را حذف کنید  ، بر روی تصاویر نقاشی کنید ، از تکنولوژی عکس در عکس استفاده کنید و ... . لیست کامل پلاگین ها در زیر عکس موجود می باشد که می توانید آن ها را مشاهده نمایید.  هم اکنون این مجموعه بینظیر در ادامه مطلب از سایت فوردانلودز قابل دریافت میباشد.
 

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : مسعود

 

Bulletstorm نام یک بازی اکشن بسیار زیبا که توسط شرکت های People Can Fly و Epic Games طراحی گردیده و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ منتشر یافته است . این بازی که انجام آن به صورت اول شخص می باشد از گرافیک فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و داستان آن در زمان آینده و در مدینه فاضله ، جایی که نیروهای حافظ صلح به دنبال متوقف کردن جنگ های داخلی هستند ، اتفاق می افتد . شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند . در مراحل مختلف دوستانتان شما را همراهی می کنند تا در از بین بردن افراد شرور یاری تان نمایند . یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstorm امکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . وجود چنین امکانی حس حضور واقعی در بازی را بیش از پیش القا می کند . سلاح های متفاوت و مدرن نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی بوده که هر یک در جایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند و گاه هم می بایست بر فراز سفینه های فضایی و در جنگ های هوایی اقدام به تیراندازی به دشمنان خود نمایید . پنج سطح دشواری برای بازیکن قرار داده شده است که می توانید با انتخاب سطوح بالاتر بر هیجان بی وصف بازی بیافزایید .



ادامه مطلب ...

 

PowerPoint نام یکی از نرم افزارهایی است که در مجموعه اداری مایکروسافت که آن را با نام Microsoft Office می شناسیم وجود دارد . کار این برنامه ساخت و طراحی فایلهای مولتی مدیا با استفاده از تمپلیت های آماده ، تصاویر ، متون و موسیقی متن یا صدا می باشد که یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که قصد دارند سخنرانی های خود را جذاب تر از آنچه که می تواند باشد ، کند . در این نرم افزار شما خواهید توانست با استفاده از ابزارهای چارت سازی گوناگونی که وجود دارد اطلاعات و گفته های خود را با زبانی ساده و شیوا تر بیان کنید . علاوه بر اینها در نسخه ی جدید این برنامه که PowerPoint 2010 می باشد برای تکمیل ابزارهای رفع نیاز کاربران ویژگی های بسیاری افزون گشته است از میان آنها می توان به رتوش تصاویر و ویرایش فایلهای ویدیویی نیز اشاره نمود که پیش از این برای انجام هر یک می بایست از چندین نرم افزار جداگانه استفاده می نمود .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : مسعود

 

 

The Lady and the Reaper نام یک انیمیشن بسیار زیباست که داستان پیرزنی را به نمایش می کشد که به تنهایی در مزرعه اش زندگی می کند و مدام انتظار آن را می کشد که فرشته مرگ ( دروگر ) به سراغ او بیاید تا بتواند دوباره همسرش را ملاقات کند . یک شب هنگامی که خوابیده است روحش از بدن جدا شده و به سمت در مرگ روانه می شود و هنگامی که اون از این امر شادمان است خود را در بیمارستانی می بیند که …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : مسعود

 

 

Animals United نام یک انیمیشن بسیار زیبا محصول سال ۲۰۱۰ می باشد که در آن حیواناتی که با قحطی رو به رو شده اند به جست و جوی غذا می روند و وجود یک دشمن یکسان ( انسان ) برای همه ی آنها ، اتحادی مستحکم را بین شان برقرار کرده و … .

ژانر : انیمیشن ، کمدی
مدت : ۱ ساعت ۱۳ دقیقه
سال تهیه : ۲۰۱۰
زبان : انگلیسی
ویدیو : رزولوشن AVI | 640×۲۷۲ | ریپ شده از روی DVD

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : مسعود

یکی از بیشترین کاربرد های نرم افزار فتوشاپ ،‌ رتوش کردن تصاویر به خصوص چهره می باشد . حتما تا به حال پس از گرفتن عکس در عکاسی و دریافت آن متوجه شده اید که چهره ی شما دچار تغییرات بسیاری شده و بیش از پیش جذاب شده اید . برای رسیدن به چنین نتیجه ای می بایست از ابزارهای مختلف فتوشاپ استفاده نمایید . حذف موهای زاید ، رفع چین و چروک ،‌ کردن جوش های روی صورت و تنظیم روشنایی تصویر از جمله کارهایی است که می بایست انجام داد تا چهره ای دلربا را به ارمغان بیاورید .

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی و نرم افزار و آدرس masoud.mirzaei.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 61655
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1